trassel

Heej! har precis gjort lite no eftersom vi har prov på onsdag och jag kan typ ingenting -.- idag på förmiddagen så har jag vart med familjen i bromma blocks och köpt slalom pjäxor till mig och lite andra saker :) om typ en halvtimme så ska jag åka in till stan med Chillens mamma och hennes syrra och så ska vi möta upp chillen som är på balett och så ska vi se på bio! :D jag och chillen ska se TRASSEL haha!^^  och så ska vi äta middag nånstans.<3 sen när vi kommer hem ska jag sova hos chillen och så ska vi ha det mys och se på melodifestivalen! ;) imorgon så ska jag shoppa med chillen och sen har vi match på kvällen så jag får se när jag hinner slänga in ett inlägg!<3
PUSSAR //Soff♥



så här ser jag ut just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0