romme!

Heej! orkade inte blogga igår kväll för jag var skit trött så jag somnade typ halv 10! iallafall, hade en skit bra dag igår med dom bästa i Romme! :D <3 det var jätte fint väder och vi hade jätte mysigt. buss resan dit och hem var  skit kul med massa godsaker och sånt! :) haha, har bara tagit en bild men Chillen har fotat skit mycket så jag kanske "lånar" några bilder från henne sen ;) men nu ska jag gå och fixa mig det sista innan skolan!
Ha det bra så hörs vi<3
PUSSAR //Soff♥

en liten bild på sötnosarna Joanna och Bell!

Kommentarer
Postat av: bell

Inte OK, sofia! Jag ber/säger att du SKA TA BORT DEN NU! puss puss <3

2011-02-10 @ 18:25:02
URL: http://tufft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0